Returpolitik

Returpolitik

Vores returpolitik gælder i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage, siden du modtog din ordre,
kan vi ikke tilbyde dig fuld tilbagebetaling eller ombytning. For at være berettiget til en returnering skal din vare være
ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den skal også være i den originale
emballage. For at gennemføre din returnering skal vi bruge en kvittering eller et købsbevis. Send ikke
til vores forretningsadresse, men sørg for at sende den til vores angivne returadresse
.

Tilbagebetaling

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail med besked om, at vi
har modtaget din returnerede vare. Vi vil også informere dig om, hvorvidt din tilbagebetaling er blevet
godkendt eller afvist. Hvis den godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og en kreditering vil
automatisk blive foretaget på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt
antal dage.

Forsinket/manglende tilbagebetaling

Hvis du ikke har modtaget din tilbagebetaling endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter
dit kreditkortselskab, da det kan tage noget tid, før din tilbagebetaling officielt er bogført.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en tilbagebetaling bliver bogført. Hvis
du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på info@nova-ecommerce.com

Ombytninger

Vi erstatter varer, hvis de er beskadigede eller i stykker. Hvis du har brug for at bytte en vare til den
samme, så send os en e-mail på info@nova-ecommerce.com,
så hjælper vi dig.

Gaver

Hvis varen var markeret som en gave, da den blev købt og sendt direkte til dig, modtager du
en gavekredit svarende til værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, sender vi et gavekort
til dig. Hvis varen ikke var markeret som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren
havde fået ordren sendt til sig selv for at give den til dig senere, sender vi en refusion til
gavegiveren, og de vil blive underrettet om din returnering.

Returnering

For at returnere dit produkt, send os en e-mail på info@nova-ecommerce.com. Vi hjælper dig derfra. Du er ansvarlig for at betale
dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du
modtager en refusion, vil omkostningerne til returforsendelse blive fratrukket din refusion.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit ombyttede produkt at nå dig,
variere. Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en

sporbar forsendelsestjeneste eller købe en forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi
modtager din returnerede vare.
Har du brug for hjælp?
Kontakt os på info@nova-ecommerce.com eller udfyld formularen
på www.nexora.dk for eventuelle spørgsmål vedrørende refusion og returnering.